den idylliska ölandsresan

Åkte till Öland och åt kroppkakor med lingon och vit sås för första gången i mitt liv. Fick redigt och grundligt lära mig hela tillverkningsprocessen. Och öland, öland var mer idyll än jag var beredd för. Fattade ingenting och började som vanligt när man lämnar borås undra vafan man bott där för i hela sitt liv.
Anton spelade en massa dator, då var allt inte lika idylliskt längre. Tjäjer får inte va mä! sa han.
Tjejer vill inte vara med!! Ha, fick han.

Tänk så mycket grejer jag gjort för första gången i mitt liv denna sommaren (helgen)! Tex sovit i en drängkammare. Och sen blivit full på rödvin i en lada. Och sett en massa nya tv-program (som om jag inte vet hur man sysselsätter sig när killar laNar) som tex one tree hill och playboy mansion. Det var kul!


1 Isabelle:

skriven

Öland är underbart!

Kommentera här: