sur

så jävla trött på mat så jävla trött på mig själv så jävla trött på att inte kunna lyssna på spotify så jävla trött på att vara så jävla trött hela jävla tiden när jag mest bara vill ligga med någon för det känns som om det vore den ultimata lösningen på hela jävla alltet
1 rebecca:

skriven

puss! jag skulle kunna kopiera ditt inlägg rakt av och rakt in i min blogg känner jag.



jag tänker på dig supermycket, och på att jag inte har svarat på ditt mail än. jag tänkte försöka göra det idag för jag tycker så mycket om att skriva med dig, dina ord är som små lyxiga karameller som man kan suga på länge länge.



sv: du kan ju va snygg. fattar du det eller? älskade massbildinlägget, skitmånga fina johannor. puss igen

2 Mathilda:

skriven

damn i wish i was a lesbian and that you where too. so i can fall in love with you.

Kommentera här: