saker man vet

En stor insikt kom till mig då jag satt och åt lunch tidigare idag. Jag skrek till min bror som satt och spelade tv-spel i rummet brevid:
"hallå!! way out west MÅSTE ju boka radiohead till i sommar!! det gör dom!"
"klart" sa min bror då och klart kände jag. Eftersom ett av mina got-to-do innan jag dör är att se radiohead live känner jag att jag borde lägga pengarna jag inte har på en biljett redan nu. Nu. Borde redan hålla den i handen och slicka på den. NU.

1 Isabelle:

skriven

Vill verkligen också se Radiohead!

2 annsoh:

skriven

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

3 Isabelle:

skriven

Sv; Tycker jag! Haha. Vi får hålla ögonen öppna, spelar de här så får du komma hit och ser vi dom här eller vice versa ^^



Har också varit på jakt efter ett riktigt mörkt lila, hittade dock ett lila här hemma för ett tag sedan, men det är så gott som slut nu. Vet att MAC har fina och Top Shop med, Top Shop har ett grymt fint mörklila ^^

Kommentera här: