lite roligare sätt att leva



Jag har nu tackat ja till en plats på Capio i Varberg och därmed sagt ja till ett nytt liv. Just nu är jag så fruktansvärt nervös men också så fruktansvärt peppad. Jag är totalt livrädd för förändringarna som kommer ske, men skulle inte kunna vara gladare just för att det just KOMMER ske. De tankar jag brottas med nu är de som säger att jag varken är tillräckligt smal eller tillräckligt sjuk för att förtjäna att få komma dit. Varför känns det som om jag skulle vara mer värd hjälp om jag var lite mer underviktig. Tur att man inte är dum!
Men så kan man ju också tänka vad man är peppad på, som: ett socialt liv, en hjärna som kan tänka logiskt och ta beslut på egen hand samt följa sina egna röda trådar, dagar som man kan fylla med det som faller en in (tex läsa harry potter-böckerna), dricka öl utomhus tills solen går ner, dansa, spela teater, skapa.. låter helt okej. High five!
1 camilla:

skriven

Hej hittade hit jag med hihi :)

Okey, men de känns bra och så? vet du när du kommer börja få hjälp?:)är så glad för din skull, detta är rätt beslut :)



Hihi på den bilden har jag sovit i flätor :) men jag har lite sådär halv lockigt av mig själv :D



Vad ska du hitta på idag gumman?

kram

2 din barney:

skriven

“Here's the mini-cherry on top of the regular cherry on top of the sundae of awesomeness that is my life.”



Livet alltså!

3 rebecca:

skriven

...och jag blir så himla glad och stolt, sådär som bara en främling kan bli.



(lovar att svara på ditt fantastiska mail snart. behöver bara samla tankarna lite)

Kommentera här: