..

Du frågar mig hur det känns och jag säger "JAG VET INTE HUR DET KÄNNS det känns inte det känns inte alls det bara är" och det är väl just det

1 Isabelle:

skriven

Sv; Såklart du får! Får inte lägga ut den förrän boken här släppts, men jag kan skicka :) Vad är din mail, sötaste?

2 rebecca:

skriven

sv: men åh, puss! gud vad glad jag blir att du hör av dig. jag tror inte att du förstår hur löjligt hemsk jag har känt mig som inte har givit ditt brev det svar du förtjänar, speciellt med tanke på hur otroligt gudaglad du gjorde mig när du skickade det. är du fortfarande kvar i varberg? kan du inte skicka ett litet mail med en liten uppdatering? jag kan svara på ett mail, superlångt och kärleksfullt och ingående, men jag klarar inte av att ta mig an ett brev just nu. mitt maskineri är helt överbelastat. (fast som du kanske förstod på mitt inlägg är det åtminstone inte på väg att krascha längre).



puss lilla la fauve

3 Anonym:

skriven

men...alltså...nu ska jag testa en gång till här. publiceras den här kommentaren? den förra gjorde inte det. dumma kommentar!

4 rebecca:

skriven

...eller jo. nu gjorde den ju det. WAAAAH KOMMENTAR OVERLOOOAAAAAD trött tentatjej inne på sin sjunde timme

Kommentera här: