listad

Vad gjorde du klockan 08:00 i morse?
i mitt huvud framför köksbänken: "gröt? flingor? gröt? flingor? flingor? flingor! gröt!?"
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
skrev arga ord i min dagbok
Vad var det sista du sa högt?
"godnatt sovgott drömsött"
Vad har du druckit idag?
kaffe, c-vitamin, vatten
Vad var det senaste du åt?
ugnsbakade rödbetor, sötpotatis, kålrot med getost, päron, keso, bönor omg så gott
Vad var det senaste du köpte?
ännu en produkt för att försöka rädda mitt utsatta hår
Vad är det för färg på din ytterdörr?
blå
Vad är det för väder hos dig nu?
grått och mulet och höstigt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
lite blixtar kanske
Sover du tungt?
inte alls
Drömmer du mardrömmar?
på senaste tiden typ hela tiden
Favoritklädsel?
jag ÄLSKAR min gråa collegetröja jag köpte på myrorna för ett tag sedan, den är så vanlig och så himla använd att det blivit så mjuk att den känns som silke mit min kropp
Favoritlåt just nu?
Wim Mertens – Darpa
Vad ser du om du tittar till höger?
en vägg som är fondväggen i mitt rum som är en röd mönstrad tapet som jag tycker om väldigt mycket
Vad gör dig glad just nu?
att jag ska åka upp till gävle och hälsa på en bästis imorgon
Vad ska du göra härnäst?
ta lite mer lipsyl på mina arma läppar, sen packa min väska
Höger eller vänsterhänt?
höger
Humör just nu?
-
Favoritgodis?
choklad med nötter och salt i
Kläder just nu?
den grå tröjan hehh <33, ett par grisstrumpor, smutsiga mjukisbyxor och ett täcke
Hur många kuddar sover du med?
brukar börja med typ fem, ju längre jag ligger sömnlös ju fler åker ner på golvet, brukar oftast sluta med en
Spelar du något instrument?
näääe men vill lära mig hang!!!

Morgon eller nattmänniska?
morgon egentligen, älskar att gå upp tidigt om jag får vara pigg
Vad är viktigast för dig?
att trivas
Är du kittlig?
blir inte kittlad så ofta men när jag väl blir det så är jag väldigt kittlig
Snarkar du?
har inbillat mig nej, men tydligen ja, ibland
Stjärntecken?
läjon
Äckligaste insekten?
stora nattfjärilar
Stökigt el välstädat?
alltså städat!! min hjärna bli kaos annars. dock är jag sjukt slarvig så det är alltid stökigt omkring mig, går inte riktigt ihop. så, behöver alltså någon som kan städa åt mig.
Vad längtar du mest efter just nu?
att det ska bli jul, att det ska bli ordning i huvudet, att det ska bli städat i mitt rum (hehhhe)
Hur lång är du?
162
Tycker du om kinamat?
mjao, vad är kinamat exakt? älskar nasigoreng iallafall, beställde jag jämt på vår kinarestaurang förut
Tycker du om kaffe?
EH JA
Vad dricker du till frukost?
kaffe, c-vitamin
Sover du på någon särskild sida?
alla
Tycker du om att mysa?
JA min bästa sysselsättning typ
Är du en beroendemänniska?
haha. ja.
Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja! typ fyra!
Välj ett ärr på din kropp?
you choose