tjugonionde oktober

helgen som gick spenderade jag uppe i gävle hos en av mina allra bästa bästisar. hon slickar sina tallrikar rena efter avslutad god måltid precis som jag. då vet man att hon är ett kap.
förutom att slicka tallrikar gick vi på erikshjälpen (typ världens största och mest värda second hand, fanns asmycket fint och det var inga töntiga överpriser), bakade hallon & äppelpaj, gick på fest där det bjöds på sushi och köttbullar, lyssnade på ljudbok, åt tzay, frös och drack sojalatte på ett mysigt café. sen hade vi massa härliga diskussioner om hur jobbigt det är med människor som ska tycka hela tin och varför det är så viktigt för vissa att framhäva sig själv i konsten istället för att framhäva konsten och varför man vill vara nyskapande och varför och varför och varför och VAD är egentligen internet? alltså, tänker man på det så är det som att tänka på rymden. vart börjar det vart tar det slut hur ser det ut? jag skriver något här och sen läser ni det på er dator men vad händer däremellan egentligen vad är det för jävla osynliga trådar vi inte kan se? jag vill förstå jag hatar att inte förstå!

ja. det var bäst. så här är en bild från från när hanna hälsade på mig när jag bodde i mitt fina rum i stockholm.

här hade vi blandat goda gin och tonics. i lördags blandade vi bloody mary's. svinäckligt blev det.


 
1 Cecilia:

skriven

Sv: Tack för din kommentar! Sådant blir man alltid glad av att läsa :) Kul att du blir stärkt av att titta in hos mig.
Hoppas du mår bra och att du får en fin tisdag. :)

2 Sandra:

skriven

sv: tack för dina tipps. Kvällskurs är något jag funderar väldigt mkt på faktiskt. Ska bara hitta nån jag fastnar för.

Kommentera här: