bloppit

Hej hej hej! Det här är så jag i min komplexa läggning: hatar konsumtionssamhället och blir förvirrad av att äga ha för mycket onödiga saker omkring mig men handlar ändå kläder som om min plånbok ej hade någon botten (obs DET HAR DEN VERKLIGEN) Okej att jag nästan alltid handlar secondhand men en behöver ju ändå inte köpa mer än en kan hantera!! Men jag får känslor för plaggen som vore det hemlösa, borttappade barn/djur/män.
Jag har så sjukt mycket kläder här hemma som jag älskar men aldrig använder och det är ett sånt slöseri med kläder tycker jag. I typ fem år nu har jag tänkt att jag ska hyra en lokal där jag ska bjuda på kaffe och kakor och sälja vidare mina älsklingar. Börjar nu inse att that's so not gonna happen, inte innan jag hinner kvävas av ett tygstycke iallafall.
 
Så! Försten som mailar mig får plagget! Ni kan också kommentera i kommentarsfältet men glöm ej lämna e-post adress isf. Bor ni i närheten av göteborg/borås kan jag lämna över plagget personligen, annars postar jag det så snabbt jag fått betalningen. Frakten står ni för (så den är liksom inte inräknad i priset nedan). De flesta plagg är använda endast ett fåtal eller inga gånger (om jag ej skriver något annat). Maila gärna om niu har ytterligare frågor om plaggen också!
 
Min mail: [email protected]
 
 
 
Bomullskjorta i sjömansstyle,
size S
50 kr
 
Min studentklänning (endast använd en gång)
från topshop, strl 36,
pris 250 kr (nypris 599)
 
tjockstickad kofta
köpt på raglady i gbg, passar strl XS-L
pris 200 kr
 
 
transparent kortärmad blus med volangiga ärmar
strl XS-S
pris 50 kr
ljusblå kortärmad blus
strl XS-S
pris 40 kr
1 Myrna:

skriven

Svar: Åhjaa visst är den fin? Trivs oerhört bra i den.

Kommentera här: