listigt va

 

 

1. Vad är ditt mellan-namn? Gilda & Christina

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? är rätt nöjd som det är, eller ja, vill byta Gilda till mitt förnamn och Johanna till mitt andranamn istället

3. Är du i ett förhållande nu? hahaha ha ha h a hah a. nej.

4. Vem var du tillsammans med sist? en kille som heter anton.

5. Får man fråga varför det tog slut? mjä.

6. Har du haft ett seriöst förhållande? mja, typ ett.

7. Vem vet mest om dig? en man på över femtio som får betalt för det

8. Vad gör du på fredagskvällar? tittar på idol och myser i soffan eller så dricker jag vin

9. Bästa filmen du någonsin har sett? melancholia!! och closer!

10. Har du haft sex med fler än 5 personer? nä!??! måste ligga i!!

11. Har du någonsin varit full? men ja.

12. Har du testat droger? beror väl på vad man räknar som en drog men ja.

13. Röker du? då och då och mest när jag är full och lite mer än jag gjorde för ett halvår sedan

14. Snusar du? ja

15. Saknar du någon just nu? mja, mina fina vänner

16. Hur mår du idag? betydligt bättre än igår

17. Hur många tabletter tar du dagligen? 5-9

18. Vad gjorde du för exakt ett år sen? satt nog i min säng och läste mumincitat, och väntade på livet *tungt* och väntade på helgen för då skulle jag åka upp till min bästy i gävle!

19. Bästa minnet från sommaren? oj. jag har många fina minnen från sommaren, men bästa bästa är roger waters på ullevi, ALLTSÅ så. jävla. ballt. och uport festivalen i u-hamn! har många fina bestående ärr på benen efter det där

20. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? usa!

21. När var du där? över påsken i år, det var finfint!

22. Har du helt svenskt ursprung? nä

23. Om nej, vart kommer du ifrån? är född i sverige men har bara finska gener

24. Ser du fram emot någonting just nu? ja, fredag, för då åker jag till hufvudstaden! och så ser jag fram emot en massa andra saker i höst typ att fira en fin vän som fyller tjugi att dansa till håkan att åka till tjörn och ha lussemysigt att dricka vin osv osv.

25. Har du fått ig på ett prov? nä!! jag var duktig flicka i skolan

26. Har du spelat/spelar du i ett band? typ, nu! för första gången ever, har inte tänkt på det som ett band förut med det är det ju. fan va ballt!

27. Anser du dig vara intelligent? svar ja

28. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? små perioder då och då, är rätt säker på att the best is yet to come

29. Vilken va den värsta tiden då? högstadiet och perioder därefter

30. Har du mått jättedåligt psykiskt? jättedåligt ja

31. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? jodå

32. Har du haft sömnproblem? har, men blir bättre

33. Hur ofta gråter du? för sällan

34. Vad gör du när du mår dåligt? inget. det är väl det som är problemet

35. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? är dålig på det där

36. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej nej nej

37. Har du varit otrogen någon gång? nepp

38. Har någon varit otrogen mot dig? inte mig veterligen

39. Är du stolt över dig själv? ibland, över vissa saker, ja. andra saker, nej.

40. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? att jag är bäst ibland

41. Vad får du ofta komplimanger för? att jag är söt och har fina kläder

42. Har du lätt att få folk att skratta? vissa folk!

43. Cider elller öl? vin tack, god öl är ok, en cider ibland är ok

44. Har du några talanger? nä jag är totalt talanglös

45. Vet du om någon är kär i dig? tror inte någon är kär i mig

46. Är du kompis med ditt/dina syskon? ja såklart! dom är det bästa jag vet

47. Vad står det i ditt senaste sms? super!!

48. Hur lång är du? 163

49. Hur mycket väger du? spelar la ingen roll

50. Vilken storlek har du på kläderna? alla möjliga

60. Har du svarat ärligt? Ja

Kommentera här: