idag

DAGENS FRISYR:
Lite smutsigt, lite stripigt, lite oborstat. 

 
 

DAGENS KLÄDER:
Svart svart svart. Jeans, magtröja och kofta.

DAGENS SMINK:
Bas och lite för mycket ögonbryn.

DAGENS BÄSTA MAT:
Äggmackan jag åt i morse. Med kaviar.

DAGENS HÄNDELSE:
Hittade ekologiska pannkakor för 5 kronor i affärn!

DAGENS PLANER:
Tänkte klippa, men kommer inte in i mitt klippprogram. Så återvände till bloggen istället. Sen ska jag träna. Sen ska jag äta något gott. Och kolla PH!!

DAGENS VILL HA:
Avslappnad kropp och hjärna.

DAGENS SAKNAD:
En inre struktur!!

DAGENS TRÅKIGASTE:
Gå upp jättetidigt och vara trött hela dan. Samt en massa osorterad tvätt som ligger hemma och väntar på mig.

DAGENS GODIS:
Har en burk kaksmulor i skafferit. <3

DAGENS BOK:
Ru av Kim Thúy.

DAGENS HUMÖR:
Extremt trött i huvudet (höll på att somna på lektionen förut) och nästan lika rastlös.

DAGENS KOMPLIMANG:
Har inte fått någon endaste komplimang idag ;(( *hinthint*

DAGENS LÄNGTAN:
Höstlovet nästa vecka, julkalendern som börjar om inte så lång tid, kramar.

DAGENS TV-SERIE:
Har inte tittat på nåt idag, men igår Modern family. :))))))

 

Kommentera här: