.

mitt i allt och inget och ett skrivande startande projekt tar jag nu på mig min ryggsäck och åker till senegal. poff! det är ingen flykt och ingen omstart ingen början på något nytt bara en bra början på en fortsättning på allt annat. som livet. 

sjätte november tjugohundraelva

ibland har jag lite svårt att se senegal här från mitt absurda leverne. jag tänker senegal som stort mörkt och svart och jag tänker senegal varmt och brinnande, ett eldklot så långt borta att det är något som bara finns i sagoböcker också rött orange och mörkt grönt medelåldern där är sjutton komma åtta år så vi tillhör den äldre delen av folket. jag hör bara massa trummor och hög musik folk som skriker på franska röster som trummor VIENS DANCER VIENS DANCEEEEER slår skriker och det går
inte
att 
stoppa

artonde januari tjugohundratolv

och nu går det inte att stoppa längre, VIENS DANCER VIENS DANCER!!!!!!

Kommentera här: