här kan man va

har känt en stor olust, eller snarare en akut brist på ork vilket lett till stor olust för det är inte kul att göra ens något när orken inte finns. dessa hatkänslor har jag känt till det mesta, också lillalafauve, för jag har liksom inte hittat fauve någonstan. nu börjar jag dock bli lite mer klar över situationen, nu ser jag fram emot att hänga lite mer här igen. dä ä lixom chill! iallafall, jag har ju som vanligt och som alltid haft svårt att hålla mig till ett ställe (har startat cirka 11 olika bloggar, inte för att jag vill ha en ny utanför att jag i stunden anser att den här nya BEHÖVS och fyller ett syfte). jag skriver forfarande på två av dem.

 

den ena är mitt hjärtebarn och därifrån lilla la fauve föddes. trickyickylick är ibland alldeles för jättepersonlig ibland betyder inget där någonting det är bara ord och små texter kanske en mening eller en liten ask med en ännu mindre berättelse eller kanske en ask med absolut ingenting. det är iallafall där jag skriver, jag känner mig ungefär som jag dansar, fast jag skriver. så någonslags fri-dans-skrivande. små rum, helt enkelt:

http://trickyickylick.blogg.se

 

jag är med i en konstduo som har endel saker för sig, tex tycker vi om att ha kontakt
den andra är GHildas liv:

http://ghilda.blogg.se

 

 

 

Kommentera här: