hipp hipp!

i helgen var jag för första gången i hela historien om mitt liv på ett 30-års kalas. det var min fina händiga vän emilia som fyllde år, och jag fick vara kalashjälpreda. en ypperlig kalashjälpreda, om jag får säga det själv! jag åkte till majorna redan kvällen innan för att hjälpa till med förberedelserna. det blev lördag och vi bakade brownietårta med hallonmousse och lina hade bakat en massa olika scones och där fanns hallongrottor cookies stora kanelbullar massa färsk frukt saft ballonger serpentiner och allt man kan önska för ett kalas. dessutom fick alla gästerna gå tipspromenad för att testa sin emilia-kunskap, vinnaren fick krypa ner under sängen och välja ett pris!
efter fem timmars kalasande åkte jag vidare till mathilda & eriks nya lya där kalas nr 2 ägde rum och där det (tack och lov) också vankades alkohol. dessutom överraskade de med massa asgoda tapas! antagligen var jag för trött och mina drinkar lite för goda eller så hade jag bara såpass kul att jag ej han knäppa några bilder. kul var det, trött var jag, hem åkte jag, sov gjorde jag, länge. slutknut!

 

1 Isabelle:

skriven

Jag dörrrrrrr vad goda sconesen ser ut!

Kommentera här: