lilla la fauve

hej hej bloggy!! nu är jag utskriven och finito klar med min behandling på capio anorexicenter i varberg. det pirrar i min mage när jag skriver det här för att jag nu har en helt annan framtid framför mig än jag hade för åtta månader, ett år, två år och tio år sedan. det är skräckblandad förtjusning, men jag har aldrig sett mina egna möjligheter bättre än nu. för jag vet vem som styr båten, att jag är kapten och jag vet att den svänger vart den vill och ner till botten om jag inte håller i ratten. tänker att det är mycket roligare att styra mot horisonten den här gången. för jag vill aldrig aldrig mer tillbaka. såhär fin var himlen och världen och solen och havet när jag bar min tunga packning hemåt i söndags kväll. tog det som ett big sign och tolkade världen som jag ville tolka den. jag har ett helt roligt liv att leva nu. det ni.

Kommentera här: