14-01-19

 
 
Hej hej hallå. 
 
Jag har flyttat hemifrån!!!! Igen! Äntligen. Och denna gången till min första egna lägenhet i hela livet. Har ju förut bara varit en inneboende hos andra överboende. Men här bor jag och bara jag! Bästa sällskapet. Hon är så jävla skön den här tjejen, gla för ingenting va. Och lägenheten. Den är liten, stökig (jobbar på det) och mysig. Golvet är schackrutigt och köket är ca lika stort som garderoben. Bra fördelat med andra ord. Har varken tv eller wifi så känner mig helt isolerad från världen för det mesta. Gött. Plötsligt har jag tid att läsa och lyssna på mina offline-spellistor. Fast läser gör jag ändå inte. Lyssnar på musik dock. Ovan ser ni fyra bilder från min senaste vecka. I en bakänges tidsordning. 
 
1. I lördags startade jag årets semleperiod. Alltså, livet är för kort för att inte äta semlor. Kom ihåg det. Siktar på minst en i veckan, vill testa min igenom selmesverige (förlåt lilla laktosmage förlåt, ibland får man offra sig.)
2. I torsdags var två av mina bäste girlys här och firade flytten med sushi och jättemycket vin. Det var packat. (Hehheheh)
3. Förra lurdagen jazzade vi på jazzhusets indiedisco till ballader och hitz. Bäst!
4. Min farmor köper smuggelcigg från en man i kvarteret. Sen bjur hon och ber en röka inomhus vid vardagsrumsbordet. Hårt liv.
 
Den här veckan avslutas på topp för idag har tre kina-biljetter bokats åt mig och lilla E och lilla C!!! Så jävla bra. 
 
Tjipp och haj. 

Kommentera här: